pátek 12. září 2014

Lívanečkování

Pořádná snídaně je základ. 
A já se opakuju, ale opakování je matka moudrosti.
A když člověk posnídá pořádné lívanečky, ve kterých nic nechybí, nemá pak hlad, nehoní ho mlsná a ještě je plný energie.
Takže... Jak si já představuji pořádnou snídani?





Těsto je vždy víceméně stejné, nebo alespoň základ.
Základem jsou rozmixované vločky, většinou přidám vajíčko (nebo jen bílek), protein (na oslazení) a pak mléko/kokosové mléko/voda/jogurt/tvaroh, aby z toho vznikla požadovaná konzistence.
Opéct na kokosovém oleji a je to!

P.S. Ono to vypadá, že snídaní trávím minimálně dvě hodiny, ale není to tak!

Krásný pátek :-)




16 komentářů:

  1. lívanceee! :) už si je taky musím konečně asi po dvou týdnech udělat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé lívanečky! Ty mám moc ráda, pokaždé se snažím těsto dělat jiné :) Některé jsou více povedené, některé méně, ale chutnají :) Spolu s ovesnými kašičkami nebo wafličkami tvoří mé oblíbené snídaně! :)

    http://mywaytofitness.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasim!:) akorat ja nikdy nemela poradne wafle, uz si chci tak tri roky koupit waflovac a stale nic :D

      Vymazat
  3. Krása! Já mám nejradši banánové lívanečky z banánu a dvou vajíček :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou fajn, ale pripadaji mi moc sladky, asi pouzivam velky banany:D

      Vymazat
  4. Tak lívanečky děláme stejně... jen ty tvoje vypadají královsky, moje jak z chlíva a to se taak snažim :D :(

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, přesně tak. Snídaně je to nejdůležitější jídlo a proto si ho musíme pořádně užít. Lívanečky si moc často nedělám, protože jsem prostě líná udělat těsto a pak je osmažit, ale když už se k nim dokopu, tak to stojí za to. Fotky jsou boží :33 Možná zítra tolik líná nebudu... :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to vypadá naprosto famózně!! O:-) Lívanečky jsem neměla už pěkně dlouho. Myslím, že zítra se vrhnu na ty banánové od Cassey Ho. Děkuji za inspiraci a přeji hezký sobotní den. Snad u vás taky není tak hnusně:-/ :-)

    OdpovědětVymazat
  7. vypadají tak..nadýchaně :D těšim se až si zase udělám nějaký :)

    OdpovědětVymazat
  8. Miluju lívance :3 a ty fotky, hned bych si dala :33
    Fit Maddie

    OdpovědětVymazat
  9. Krása :-) Ty moje nikdy nevypadají tak hezky :-D A nedělám je moc často, většinou se mi ráno nechce, hlavně jak chystám snídani jenom pro sebe, to se spokojím s kaší :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :-)