pátek 28. března 2014

Jablečný chlebíček s arašídovým máslem

Krásný pátek!
Tak jsem se zase po delší době pokusila zaexperimentovat.
Jelikož už máme kuchyň v provozu, musela jsem to hned využít. Chtěla jsem upéct něco dobrého jednoduchého a zdravého (samozřejmě!).
A doma byla spousta jablek, tak jsem si vzala formu na chlebíček, misku a začala tam házet, co mě napadlo.



Nesladila jsem ho. Místo sladidla posloužil protein. A rozinky. Ale sladký je dost, nemusíte se bát.
Nemáte-li protein, poslouží sirup.
Nemáte-li sirup, poslouží med.
A nemáte-li med, tak byste se nad sebou měli vážně zamyslet.
Mám protein s příchutí skořice a tak nějak jsem si řekla, že do tohoto chlebíčku bude ta chuť dobře sedět. No a to kakao cpu taky všude. Klidně se bez něj můžete obejít, ale já ho mám ráda.
Měřila jsem to v odměrce, která má 125 ml, čili polovina běžného hrnečku.


Budete potřebovat:
3 větší jablka
3 vejce
3 odměrky kukuřičné mouky
odměrka proteinu
vanilkový extrakt
odměrka kakaa
polovina pytlíku prášku do pečiva
skořice
oříšky
rozinky
arašídové máslo
(mléko)


Smícháte dohromady sypké suroviny (mouku, protein, kakao, prdopeč, skořici). Přidáte rozinky, nasekané oříšky dle potřeby. Následně přidáte nakrájená jablka na malé kousky. Smícháte. Přidáte tři vejce, lžičku vanilkového extraktu a opět smícháte. Je-li směs moc tuhá, přilejete trochu mléka. Smícháte.
Formu na chlebíček vyložíte pečícím papírem, kydnete tam polovinu těsta, na které dáte arašídové máslo (Máme doma hnusné.. ne, hnusné ne! To se o žádném arašídovém máslu říci nedá.. je z Londýna a je z celých neoloupaných arašídů a je celkem slané.. do chlebíčku posloužilo výborně) dle potřeby (dala jsem tam zhruba tři lžíceú a rovnoměrně rozetřete. Následně na to kydnete zbytek těsta, posypete skořicí a šoupnete to do předem předehřáte trouby.
Pečete při 220° cca 30 minut.
Vyndáte to, jděte si zaběhat, vrátíte se a pochutnáváte si na stále ještě teplém chlebíčku.
Nejlepší k snídani.
Dobrou chuť!


22 komentářů:

  1. skořicovej protein? tady mi něco uniklo, ten bych si teda nechala líbit :-D
    vypadá to báječně!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to by mi urćitě chutnalo !!!! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Teda ten je! :))
    Kukuřičnou mouku jsem v životě nejedla. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá úžasně! Tak za měsíc, až budu moct si ho určitě upeču! :)

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá báječně, nevíš, čím by se dal nahradit protein? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi bych ho úplně vypustila, případně nahradila moukou :-) Ale je to jedno, je tam jako doplněk :D

      Vymazat
  6. Jak tak koukám tak tenhle víkend bude pečící :D

    OdpovědětVymazat
  7. ty fotky jsou úžasný! povedený, krása prostě :)

    OdpovědětVymazat
  8. Teď jsem měla téměř totožný k snídani :D Jen místo kukuřičné mouky jsem dala špaldovou a rozinky jsem úplně vynechala. Dobrota :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hrozně se mi líbí jeho barva. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Možná hloupý dotz 3 odměrky mám brát jako 300g ?? :-) určitě vyzkouším ,pže dlouho mi doma leží kukuřičná mouka tak čas využít :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Tohle je pecka, hned si recept ukládám a vyzkouším! Mňam, máš opravdu super blog ;-)
    Lucka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :-)